Reklamace
Záruka a reklamace
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele (Kupující-spotřebitel“) , nebo 12 měsíců pro podnikatele („Kupující–podnikatel“).
Obchod www.superkresla.cz Vám poskytuje záruku na zboží dle obecně platných předpisů a to po dobu stanovenou zákonem.
Reklamaci je kupující povinnen uplatnit bezprostředně po zjištění rozporu s kupní smlouvou (vada zboží).
V souvislosti s výše uvedeným bere kupující na vědomí, že záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou je zboží způsobilé vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet a plnit tak svou plnohodnotnou funkčnost. Prodejce tak v reklamačním řízení posuzuje nárokovanou vadu i s ohledem na výše uvedenou životnost a způsob míry opotřebení. Tato posuzovaná skutečnost bude tvořit součást obsahu reklamačního protokolu, pokud se na ni prodejce bude odvolávat jako na důvod zamítnutí reklamace v záruční době.
O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné, nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) může vyrozumět dodavatel odběratele předem dohodnutým způsobem (písemně, nebo některým z dálkových komunikačních prostředků). Toto však nezbavuje odběratele povinnosti samostatně se informovat o stavu reklamace.
V případě nekomunikace zákazníka, odmítnutí převzetí zásilky na dobírku či odmítnutí převzetí reklamace či vrácení zboží můžeme fakturovat náklady na uskladnění výrobku a to ve výši 20Kč/den/ zboží do objemu do 0,2m3 , za zboží větší 50kč/ den. Viz. Též VII. Svépomocný prodej § 2609
Z důvodu vady můžete zboží reklamovat například pokud:
- je zboží poškozené, nefunkční
- došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek)
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- neodborným použitím zboží
- mechanickým poškozením, častým používáním nebo opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
- jinými vnějšími vlivy
Místo a způsob uplatnění reklamace:
Vaše reklamace zasílejte běžnou balíkovou poštou na adresu:
Superkřesla.cz - Zdeněk Bártek
Smetanova 333
793 26 Vrbno pod pradědem
Telefon: +420 739 356 439
e-mail: info@superkresla.cz